5 תשובות
אני צליאקית וזה נראה לי מגעיל ותעשייתי אז לא אני (על מה מינוסים?)
עריכה: ואוו אני לא לבד בזה
לא אלו שבארץ
יותר מדי מונוסודים גלוקומט
בלתי עקיל
זה דוחה ברמות סןרי