7 תשובות
תגלחי את הגבות
זה נותן מראה נקי
בפנים-לעשות פילינג,לשים משהו על פצעונים וחצ'קונים,להוציא שחורים,לשים קרם פנים,שפתון נגד יובש

איפור-שהגבות יהיו מסודרות ואם יש פצעון פה ושם אפשר לשים טיפה קונסילר

שיער-שיהיה מסודר,בלי שעונים
את יכולה לעשות מחליק לפעמים,בייביליס או פשוט טבעי
תחפפי כל יומיים-שלוש

שהציפורניים יהיו מסודרות,לק אם את אוהבת

להוריד שיער אם את רוצה וחושבת שאת צריכה(אם יש לך שיערות בלונדיניות לדעתי אל תגעי)
אם את רוצה שימי קרם גוף,את יכולה לעשות גם פילינג פעם בשבוע


תלבשי בגדים נקיים ונעליים נקיות

להתקלח כל יום לשים דונדוראנט ובושם
אנונימית
פנים- להוריד גבות/שפם (אם יש צורך), טיפולי פנים. אפשר במקום טיפולי פנים אצל קוסטיקאית לעשות את זה לבד, להשתמש במדבקת אף להוצאת שחורים (יש את זה בסופר פארם), להשתמש במסכות, של garnier. לשטוף בבוקר ובערב את הפנים עם סבון פנים.
אני ממש ממליצה בקיץ ובימים כאלה למרוח בבוקר קרם הגנה לפנים, הייתי אצל רופאת עור והיא אמרה שלטווח הארוך זה מוריד את הסיכוי לקמטים בפנים בזקנה.
לק ג'ל (רק אם את אוהבת)
בגדים- להימנע מצבעים לא מתאימים. את יכולה לראות לוקים בpinterest. ולחקות בנות בלבוש.
את יכולה לשים בושם/קרם גוף גם בבוקר רק על הידיים, אני עושה את זה, זה משאיר ריח טוב על הידיים כל היום.
שואל השאלה:
לול אני יודעת שצחקת ^^
אנונימית
שואל השאלה:
^ מטרת השאלה הייתה לקבל תשובה יותר ספציפית והכוונה היא ל-איך?
אנונימית
תטפחי את עצמך יותר
לא רגע לא אל תגלחי באמת את הגבות
כאילו אני גילחתי ואני חושבת שזה מושלם אבל יסתכלו עלייך כפריקית וזה לא נחמד ונחמד באותו זמן
(כאילו גילחתי אותן לגמרי לא באמצע)