5 תשובות
תשיגי גם אחד חדש
שואל השאלה:
אין לי איך... אין לי ידידים או משהו
אין לי איך... אין לי ידידים או משהו
אנונימית
תקשיבי הוא זה שויתר עלייך והוא הפסיד אותך הוא לא שווה את זה, אם נפרדתם זה אומר שמגיע לך יותר טוב ממנו
תגידי לחברה שלך להפסיק לספר לך עליו זה הזוי ולא מתחשב
זה לא משנה כמה זמן ייקח לך, גם את תשיגי מישהו חדש וטוב יותר ממנו.