5 תשובות
גם אני בהתחלה לא הצלחתי, תדמייני שאת בולעת אוכל, אל תפחדי לבלוע
xm1
אני שתיתי קצת מים, השארתי בפה, הכנסתי כדור, שתיתי עוד קצת, הטיתי את הגרון לאחור ופשוט נתתי לזה להחליק, זה קצת מציק בהתחלה אבל זה עובר, עכשיו אני יכול לשתות כדור בלי מים
גם אני לא מצליחה אם את רוצה אקמול אז תקחי אבקמול זה מגיל 13.
בנוגע לכדורים אחרים את יכולה לרסק ושתות במים אבל זה עושה את הטעם הכי נורא שטעמת בחיים שלך לא הצלחתי וירקתי את זה וזה נשאר לי על הלשון איזה שעה.
אבקמול זה בטעם תות ונילנולא צריך בשביל זה אפילו מים.
את יכולה לבלוע ביחד עם אוכל... מכירה מישהי שזה ממש עזר לה ורק ככה היא בולעת
יש כדורים שמותר לרסק^