7 תשובות
11 קל
11 , יש לי אותו חודש וחצי בערך ואני מרוצה ממנו לגמרי .
11
הרגיל
על אף אחד מהם אייפון זה חרא
יש לי xs max והוא מטורף פשוט
לאמא שלי יש 11 והוא חדש לגמרי והוא כבר נדפק לה כמה פעמים.. והיא לא הפילה אותו אף פעם ולא כלום