6 תשובות
זה בעיקרון כן חובה להגיע אם לא החליטו אחרת. אמנם אני לא ביסודי וממזמן הייתי אבל כשאני לא הגעתי כשהיה רשמו לי חיסור לא מוצדק, פשוט אמא שלי דיברה עם המורה והיא הצדיקה לי.
שואל השאלה:
אני יכולה לאמר שההורים שלי מפחדים על בריאותי ושהתנאים בבית ספר לא הגיוניים?
אנונימית
ברור^
לפי דעתי רושמים(כי הם מחוייבים לרשום אם את בבית הספר כי אם קורה לך משהו בבית והם לא שמו לך חיסור עוד פעם, הם יכולים לקבל תביעה ממך כי אין הוכחה שזה קרה לך בבית), אבל זה לא יוריד לך מהציונים בתעודה
שואל השאלה:
אז לא ירשמו לי חיסור אם אני לא יגיע?
אנונימית
לא חובה ללכת לבית הספר כי הם לא לוקחים את הסיכון שתחלי פתאום ואז תתבעי אותם כי באת בגלל שזה חובה