10 תשובות
תשלחי הודעה מה איתו כאילו שיחה רגילה ואז תבקשי סליחה
תנסי לדבר איתו שיחה פנים מול פנים שתנסו להבין מה קרה
שואל השאלה:
אני לא יכולה לשלוח לו הודעה כאילו זה לא קרה.. כי זה כן קרה וזה קרה עכשיו ואני לא חושבת שלפתוח שיחה יגרום לו לדבר איתי
אני לא יכולה לשלוח לו הודעה כאילו זה לא קרה.. כי זה כן קרה וזה קרה עכשיו ואני לא חושבת שלפתוח שיחה יגרום לו לדבר איתי
אנונימית
שואל השאלה:
להיפגש איתו זו לא אופציה
להיפגש איתו זו לא אופציה
אנונימית
תגידי סליחה, תנסי את מזלך.
נניח והוא יגיב בשלילה תנסי להסביר לו כמה שאת מצטערת ולא שניסית לפגוע בו
נניח והוא יגיב בשלילה תנסי להסביר לו כמה שאת מצטערת ולא שניסית לפגוע בו
את לא שולחת כאילו זה לא קרה את שולחת הודעה בשביל להתחיל שיחה
שואל השאלה:
אני אנסה, תודה
אני אנסה, תודה
אנונימית
פשוט תגידי סליחה מתנצלת שפגעתילא יקרה שוב
שואל השאלה:
אבל זה קרה עכשיו
אבל זה קרה עכשיו
אנונימית
אני חושבת שזה די תלוי במה עשית.
נשמע שאת יודעת בדיוק למה מה שעשית זה לא בסדר, ואת מצטערת על זה.
מהרגע שהבנת, פשוט תגידי לו.
תכלס, "סליחה" זה פשוט דרך לומר - הבנתי מה עשיתי, הבנתי למה זה לא בסדר, אני מצטער שכואב לך, זה לא יקרה שוב.
פשוט תסבירי לו שהבנת.
(לדוגמה- "סליחה שפגעתי בך, שהעלבתי אותך, ששברתי האמון שלך" וכו').
בהצלחה. כל הכבוד שאת מתנצלת.
מקווה שזה יעזור.
נשמע שאת יודעת בדיוק למה מה שעשית זה לא בסדר, ואת מצטערת על זה.
מהרגע שהבנת, פשוט תגידי לו.
תכלס, "סליחה" זה פשוט דרך לומר - הבנתי מה עשיתי, הבנתי למה זה לא בסדר, אני מצטער שכואב לך, זה לא יקרה שוב.
פשוט תסבירי לו שהבנת.
(לדוגמה- "סליחה שפגעתי בך, שהעלבתי אותך, ששברתי האמון שלך" וכו').
בהצלחה. כל הכבוד שאת מתנצלת.
מקווה שזה יעזור.
באותו הנושא: