13 תשובות
כן, מה הבעיה?
זאת מידה קטנה. אני יכולה להבין אם הרגשת לא נעים או שנפגעת, אבל זה בסך הכל גודל חזה. המוכרת כנראה חשבה שאת לא שמה חזיות ואין להם בחנות גוזיות במידה שלך. אבל המוכרת לא יכולה לדעת בוודאות ב100%, רק את יכולה.
זאת מידה קטנה. אני יכולה להבין אם הרגשת לא נעים או שנפגעת, אבל זה בסך הכל גודל חזה. המוכרת כנראה חשבה שאת לא שמה חזיות ואין להם בחנות גוזיות במידה שלך. אבל המוכרת לא יכולה לדעת בוודאות ב100%, רק את יכולה.
למה שלא תהיה לה זכות? היא מוכרת בחנות הלבשה תחתונה. אני מניחה שהיא מבינה את העבודה שלה, אם לא היה נעים לך לשמוע היית מעירה לה על זה או אומרת שכן יש לך מידה a, אין משהו קטן יותר מזה אז.
יואו לגיטימי שנפגעת המוכרת צריכה להיות קצת יותר עדינה אני בשוק שזה מה שהיא אמרה כועסת עליה בשבילך נסיכה
ברור
מה זה סוד שa זה קטן?
מה זה סוד שa זה קטן?
בסדר היא נפגעה מה אתם רוצים כן זה פוגע כנראה היא לא שלמה עם עצמה או לא יודעת מה, היא יכלה להגיד את זה בלי "כן זה מאוד קטן" כאילו ווטפ תתביישו לכם במקום לעזור לה ככה? אין הדור של היום
ואני לא אוהבת את העובדה שלי יש גדול
והמוכרת אמרה שיש לי מידה גדולה
זו עובדה שיש לי מידה גדולה, היא לא סיפרה לי משהו חדש
וזו עובדה שלך יש מידה קטנה, למה להעלב מזה
זה לא שהיא חידשה לך משהו
והמוכרת אמרה שיש לי מידה גדולה
זו עובדה שיש לי מידה גדולה, היא לא סיפרה לי משהו חדש
וזו עובדה שלך יש מידה קטנה, למה להעלב מזה
זה לא שהיא חידשה לך משהו
ממש ממש לא. אין לה שום זכות להעביר ביקורת על גוף של אנשים אחרים.
היא שכחה קצת את תפקידה, להביא ולמכור חזיות. לא להביע דעה אישית. חוצפנית! הייתי הולכת משם
היא שכחה קצת את תפקידה, להביא ולמכור חזיות. לא להביע דעה אישית. חוצפנית! הייתי הולכת משם
היא וכרת בחנות הלבשה תחתונה מה את מצפה זה כן קטן זה א משהו שאת אמורה היות בשוק מימנו וזה העבודה שלה אז כן יש ה זכות
ולי וכרת אמרה : את יודעת במכבי יש הנחה להקטנת חזה אז האם אני אומרת יואו לא מכבד לא נעים לא
ולי וכרת אמרה : את יודעת במכבי יש הנחה להקטנת חזה אז האם אני אומרת יואו לא מכבד לא נעים לא
זה לא ביקורת וזה לא דעה אישית זה פשוט עובדות לא צריך להתרגש
זה שאת לוקחת את זה כעלבון זה, בלי להעליב, בעיה שלך
כמו שchihiro אמרה יש לה חזה גדול והמוכרות אומרות לה אז מה היא תיעלב מזה? לא
אין קשר ל"יש לה זכות להגיד את זה" היא מוכרת בחנות ואמרה שהיא לא חושבת שיש להם במידות שלך כי יש לך קטן נו אז? היית מתקנת אותה ואומרת שאת מידה a
אני c ופעם אחת מוכרת אמרה לי "את?! c? איך?" כי ההיקף שלי קטן והגוף שלי צר וזה נראה b בלחץ
נו אז מה נעלבתי? לא כי אני יודעת שהחזה שלי נראה קטן אבל אני יודעת מה המידה שלי אז מה
זה שאת לוקחת את זה כעלבון זה, בלי להעליב, בעיה שלך
כמו שchihiro אמרה יש לה חזה גדול והמוכרות אומרות לה אז מה היא תיעלב מזה? לא
אין קשר ל"יש לה זכות להגיד את זה" היא מוכרת בחנות ואמרה שהיא לא חושבת שיש להם במידות שלך כי יש לך קטן נו אז? היית מתקנת אותה ואומרת שאת מידה a
אני c ופעם אחת מוכרת אמרה לי "את?! c? איך?" כי ההיקף שלי קטן והגוף שלי צר וזה נראה b בלחץ
נו אז מה נעלבתי? לא כי אני יודעת שהחזה שלי נראה קטן אבל אני יודעת מה המידה שלי אז מה
אנונימית
שואל השאלה:
היא לא אמורה להגיד לי יש לך קטן אני יודעת שיש לי קטן אבל זה כמו שיבוא אליכן ויגידו לכן לא בטוח שיש לי חולצה במידה שלך כי את מלאה/שמנה
היא לא אמורה להגיד לי יש לך קטן אני יודעת שיש לי קטן אבל זה כמו שיבוא אליכן ויגידו לכן לא בטוח שיש לי חולצה במידה שלך כי את מלאה/שמנה
אנונימית
למה לא? מלא פעמים הלכתי לחנות בגדים והמוכרת אמרה לי שבגלל שאני גבוהה מאוד אין להם גזרות של גינסים שיתאימו לי כי רציתי גזרה גבוהה
היא מוכרת בחנות בגדים התפקיד שלה זה לעזור לך ולהגיד לך אם יש לה בחנות את מה שאת מחפשת ושלא תבזבזי את הזמן שלך או שלה
היא מוכרת בחנות בגדים התפקיד שלה זה לעזור לך ולהגיד לך אם יש לה בחנות את מה שאת מחפשת ושלא תבזבזי את הזמן שלך או שלה
אנונימית
שואל השאלה:
אבל זה מחמאה שאת גבוה ולהגיד שיש לי קטן פחות
אבל זה מחמאה שאת גבוה ולהגיד שיש לי קטן פחות
אנונימית
זה לא מחמאה ולא עלבון
את בוחרת איך לקחת את זה
יש בנות שחסרות ביטחון כי הן ממש גבוהות
יש בנות שחסרות ביטחון כי יש להן ציצי ענק
תפסיקי לחשוב שכל דבר שיש בך זה רע.. גודל ציצי זה לא טוב או רע זה פשוט ציצי.
את בוחרת איך לקחת את זה
יש בנות שחסרות ביטחון כי הן ממש גבוהות
יש בנות שחסרות ביטחון כי יש להן ציצי ענק
תפסיקי לחשוב שכל דבר שיש בך זה רע.. גודל ציצי זה לא טוב או רע זה פשוט ציצי.
אנונימית
באותו הנושא: