היה לי משהו עם מישהו מהחופש הגדול עד נובמבר כזה וממש נקשרנו אבל בגלל שזה היה קשר די מרחוק הוא ויתר ובעקבותיו גם אני.. כבר ירדתי ממנו אבל הלילה פתאום חלמתי שהוא מגיע לאיזה מקום שאני נמצאת עם חברות שלי והוא פחות ביישן והוא אומר לי שהוא חיפש אותי ונותן לי מכתב כזה קיטשי ומרגש ואז התעוררתי ואיזה עצביםם הייתי בטוחה שירדתי ממנו.... מה זה אומר?