13 תשובות
אוקי אז צריך להיות פסיק שם.
לא משנה, השניה יותר תקין.
לא משנה, השניה יותר תקין.
השניה תקיננ
שואל השאלה:
מישהו אמר לי שאני לא רוצה להתווכח כי אני יודעת שאני טועה
אני יכולה להתווכח שעות ומתי אמרתי שאני לא רוצה?
מישהו אמר לי שאני לא רוצה להתווכח כי אני יודעת שאני טועה
אני יכולה להתווכח שעות ומתי אמרתי שאני לא רוצה?
אנונימית
השניה תקינה
השני כי didnt זה עבר
שואל השאלה:
you dont want to argue because you know
youre wrong
זה מה שהוא כתב לי.. בגלל זה אני חושבת שהראשון יותר תקין
you dont want to argue because you know
youre wrong
זה מה שהוא כתב לי.. בגלל זה אני חושבת שהראשון יותר תקין
אנונימית
השני תקין כי כמו שאמרו מעלי didnt זה עבר. זה מתאים לביטוי ככה.
אבל את אומרת מתי ומתי זה שאלה על עבר
אז didnt
אז didnt
סליחה על אם אני מעצבנת אבל i זה תמיד באות גדולה שימי לזה לב כי בעבודות וכאלה תמיד מורידים על הקטנות
וחוץ מזה
השנייה אני חושבת
השנייה אני חושבת
תתרגמ/י לעברית
מה יש להבין?
היא יכולה להתווכח שעות ומתי היא אמרה שהיא לא רוצה
שתי הצורות בסדר, השנייה נשמעת לי יותר טוב.
היא יכולה להתווכח שעות ומתי היא אמרה שהיא לא רוצה
שתי הצורות בסדר, השנייה נשמעת לי יותר טוב.
לא הבנתי את המשפט בשתי הצורות...
אם תכתבי מה זה בעיברית אוכל לעזור לך לתרגם אותו.
אם תכתבי מה זה בעיברית אוכל לעזור לך לתרגם אותו.
באותו הנושא: