49 תשובות
לא מקובלת ולא לא מקובלת
יש לי את החבורה שלי וזהו.
לא מתעסקת בזה
מה זה התארים האלה "מקובל" ו "מקובלת"
יש לי חברים וזהו למה צריך להוסיף את התואר מקובלת
ממ אני לא מקובלת יש לי חבורה אבל אנחנו לא מקובלים
יש לי את החבר הכי טוב וכמה מכרים בבית ספר. לא נחשב מקובל למזלי חחח
אני זוכר שהייתי בבית ספר אז הייתי בחבורות של המון ילדים אבל עדיין לא הבנתי מה זה התארים של המקובל והמקובלת
בכלל לא. יש לי את החברים שלי ואני מסתדרת איתם לא צריכה יותר מידי
מנודה
אני לא חלק מחבורה,
יש לי רק חברה אחת בבית ספר
אני בודדה, אין לי אף חבר/ה אפילו אחת או אחד לא.
בכיתה י"ב אין כזה דבר "מקובלים" ו"לא מקובלים". יש לי חברים, לא מעט, אך אני לא מאלו שלרב מארגנים את המסיבות.
לא מקובלת
אבל כן יש לי חבורה והייתי אומרת שאני במעמד טוב מבחינת חברים
אני חושבת שהמונח מקובל וזה מתאים יותר ליסודי ולא משתמשים במילה הזאת כבר. יש כמובן תמיד את הילדים שהם בחבורה היותר בולטת של הבית ספר אבל כל אחד והחברים שלו. אני לא בחבורה הכי בולטת אני מודה יש לי את החברות שלי ואני גם לפעמים מדברת עם בנות שאני לא ממש חברה הכי טובה שלהן..
יש לי את החברות שלי ומי שקורא לעצמו מקובל שיהנה אני לא נכנסת למשחקים הפתטים האלו
לא אכפת לי איך מגדירים אותי, אבל אני לא מה"מקובלים", יש לי את החברים שלי ואני מסודרת
יש לי בערך 3 חברות, שהן לא מסתדרות אחת עם השנייה ואין לי חבו :/
אנונימית
בכלל בכלל בכלל לא
אני בחבורה של ילדים שאף אחד לא אוהב כי המקובלים הם ילדים שמתנהגים אלינו מגעיל כי אנחנו נושים כמה נחמד
עם הייתי מקובל עם חברים, נראה לך שהייתי פה?
יש לי את.החבורה שלי שאנחנו בערך.8 ילדים ועוד כמה ילדים שאני מכירה מהשכבה וזהו.. אנחנו לא מתעסקים בקטע של מקובלים וזה..
מקובלת לצערי, החברה מזוייפת.
לא מקובל אין לי חבורה ואין לי חברים
לא מקובלת בכלל ואני לא מרגישה צורך להיות כזאת
יש לי שתי חברות מאוד מאוד טובות ואני לא צריכה יותר מזה
אין לי חבורה וכל החברים שלי מזויפים אז לא אני לא מקובלת
אני מקובלת בקרב חברות שלי וזה מה שמשנה לי. יש לי את הבועה שלי ולא אכפת לי ממה שבחוץ למרות שאני די בטוחה שחושבים שאני והחבורה שלי פריקיות ברמות אבל שיקפצו לנו.
אנונימית
לא הייתי מקובלת בבית ספר הייתי בנורמה עכשיו כולם מכירים אותי אין אחד שלא יודע את שמי
אני לא חושבת שצריך לקורא לזה "מקובלת" אבל אני כן חושבת שאני פשוט מאוד חברותית ואני מדברת עם כולם ובדרכ אני יוזמת מסיבות ופעילויות חברתיות אז פשוט חברותית, לא אוהבת את המילה מקובלת.
התארים של "מקובל" או "מקובלת" הם מטופשים לדעתי..
יש לי חברים וזהו, אין לי מה להתעסק בזה..
אני סבבה עם כולם,אצלינו אין ככ את הקטע של "מקובלים ולא מקובלים"
מקובל
וכן אני ראש הגאנג :)
אני בסדר
יש לי את החברים שלי...כאילו אני מדבר לפעמים עם עוד אנשים משחק איתם כדורגל או משהו
אין מקובלים ולא מקובלים בכיתה שלי
יש לי כיתה שפויה

בכיתה הקודמת הייתי בדרגת הפחות
יש לי חבורה כזה אבל של לוזרים.
אני כלל לא מקובלת, לא עושים עליי חרם אבל כן צוחקים עליי מלא
תקראו את זה כדאי לכם;
בוא נגיד ככה אני מקובל מאוד כאילו מקובל זה אומר יענו הזה שכולם מכירים ומכבדים ומפחדים ממנו.
ובואו נגיד ככה שאני לא רוצה להיות כזה וזה מציק לי אני נראה טוב יש לי ביטחון עצמי לפני אני מכבד בנות אני לא זבל אני בmma ואני לומד מנהל עסקים ואני בכיתת מ,ע שזה כאילו מעל 95 ואני דיי חנון אבל עדיין אני מקובל ואני לא עף על עצמי זה מי שאני ואני לא יכול להשתנות.
(אז כן אני מקובל אבל זה לא שווה את זה)
אני כמו התגובה הראשונה
יש לי את החבורה שלי ואני ממש לא רוצה להיות מהפרצופלוחים ה"מקובלים" שזה הפקצצות בעיקר
אוי מקובלים זה לילדים קטנים אצלי בבית ספר אין כולם זה חבורות ומי שיש כל השכבה צוחקת על הכיתה
מנדה את עצמי מהחברה, נועדתי להיות לבד עד שאמות
יש לי חבורה וחברה הכי טובה ואצלנו מי שהוא ''מקובל '' זה או כי הוא ערס או שהיא פרחה אז אני אישית פחות הייתי רוצה להיות מקובלת אבל זה לא רק בגלל זה . הקיצר אני לא הייתי רוצה להיות מקובלת
אנונימית
פחות אני חלק מחבורה אבל לא של מקובלות
הכיתה שלנו מתחלקת לשתי קבוצות
הערסים והצ'אחלות שמקללים כל דקה
ה"חנונים" בקבוצה של הצ'אחלות והערסים לא כולם שמה ערסים.
אז משמה 3 ילדים ו2 בנות אני מתחבר אליהם.
אני חבר על 4 ילדים שהם בשום קבוצה
וב"חנונים" זה 3 ילדים
השאר שמה ילדים זבלה
מקובלת, אני חלק מחבורה ואני העוקצת/קוטלת והספורטיבית והמצחיקה
בכלל לא חח
בכלל לא, אולי אפילו בין האלה ששונאים אותם והכל
יש לי את החבורה שלי עם חברות שלי וזהו.
יש לנו חבורה של כמה ילדים ואנחנו תמיד ביחד אין לנו דבר כזה מקובלים הוא לא מקובלים
מקובלים איך אני אוהב את התיאור הזה לקבוצת האנשים השנואים עליי ביסודי כן ביסודי כל המקובלים היו חארות בחטיבה אין בידיוק מקובלים ולא מקובלים יש חבורות ובתכלס אני פשוט לא מדבר עם כולם סו יס
סתם מנודה
אין לי חבורה יש לי חברות, אחת טובה ועוד איזה 2 פחות טובות
לא מקובלת ומעדיפה ככה, אני פחות בקטע של לעשות פוזות לסטורי, לקלל ולהידבק לבנים
אני בכיתה של החננות ואין אצלנו מעמדות ממש אבל כן יש קבוצות ובשכבה יש מעמדות גם אם לא מאוד ברורים
ולכל מי שכתב שאין מקובלים מקובלות, כנראה שהמעמד שלכם טוב ואתם לא מודעים לזה אפילו, אבל בטוח שיש אצלכם ילדים שהם בודדים בלי חבורה או אפילו חבר, ואז אתם כבר יותר מקובלים מהם לצורך העניין
אני לא מקובלת. יש לי רק איזה 6 חברות (בלי בנים) ואני סבבה עם זה, למדתי שצריך להיות אופטימים וזהו, בסוף מי שנשאר איתך הוא החבר האמיתי שלך.
אבל כמובן שלפעמים אתה מרגיש לא הכי טוב עם עצמך (לפחות אני ככה)
אנונימית