6 תשובות
מול כולם עדיף להיות ישיר ולמות מבושה מאשר למות מצער אחר כך
הייתי אומרת לא
הייתי אומרת כן ולבד דוחה את ההצעה ומסבירה לו.
חוץ מזה בן הזוג שלי ידע ממש לא להציע לי מול אנשים, אם הוא יעשה את זה סימן שהוא לא מכיר אותי בכלל ולא הייתי רוצה בעל כזה
חוץ מזה בן הזוג שלי ידע ממש לא להציע לי מול אנשים, אם הוא יעשה את זה סימן שהוא לא מכיר אותי בכלל ולא הייתי רוצה בעל כזה
אם כמה שזה לא נעים הייתי אומרת לא
וואו זה בטוח יהיה ממש קשה ומביך בשבילי. במקום הבנאדם, לא הייתי עושה אתזה. זה סתם לחוץ ולא נעים. אני לא יודעת לענות עלזה , אני בטוח יהיה ממש מובכת לא יודעת , אני פשוט אקווה שזה לא יקרה לי
אני חושבת שהייתי אומרת לא מול כולם כאילו לא כזה נעים אבל עדיף להיות ישיר.ה ולא לפגוע במי שמציע
באותו הנושא: