6 תשובות
בורכת
גם אני ככה
כן זה נורמלי
כן יש כאלה פעמים. הנגאובר זו תופעת לוואי אבל היא לא הכרחית
כן, כל אחד מקבל את זה אחרת
שואל השאלה:
תודה