33 תשובות
כן
מה פתאום! גם אני מקבלת מינוסים.
חלק מהאנשים כאן פשוט לא חכמים במיוחד. אין מה לפרוש בגללם.
חלק מהאנשים כאן פשוט לא חכמים במיוחד. אין מה לפרוש בגללם.
אנשים שמתנגדים לדעה שלך ישימו מינוס אין מה לעשות
שימי פס.
אין לך ממה להעלב
זה כמו בחיים האמיתיים, אל תתני לאנשים אחרים להוריד אותך...
רשמת משהו שהם לא מסכימים איתו אז הם עשו מינוס
את לא צריכה בגללם לפרוש מהאתר
אל תשימי בכלל על כמה מינוסים יש לך
רשמת משהו שהם לא מסכימים איתו אז הם עשו מינוס
את לא צריכה בגללם לפרוש מהאתר
אל תשימי בכלל על כמה מינוסים יש לך
מינוסים זה לרוב אנשים שפשוט מתנגדים לדעה שלך, אין לך למה לפרוש כי לאנשים יש דעה שונה משלך
כולה מינוסים, אני שמה עליהם פס.
עשיתי ספאם כזה פעם
לא אל תפרשי מהסיבה הזו .
גם אני הייתי מקבלת שלל טוקבקים "טובים" על תשובות שלי , ומינוסים מפה עד הירח , לא פרשתי , כי לאנשים תמיד יש ויהיה להגיד .
גם אני הייתי מקבלת שלל טוקבקים "טובים" על תשובות שלי , ומינוסים מפה עד הירח , לא פרשתי , כי לאנשים תמיד יש ויהיה להגיד .
שימי עליהם פס , כולה מינוסים של אנשים טובים ;)
ואי זה כל כך מבאס מבינה אותך אבל ככה זה
לא צריך לקחת הכל ללב, זאת לא סיבה לפרוש מהאתר אבל אם את רוצה אז בסדר
תעשי מה שבא לך נו זה רק מינוסים איזה ריגשי
אין מה לעשות אל תתייחסי כל הקטע של המינוסים פלוסים זה חלק מהסטיפס
מינוסים זה הדבר הכי כיף בעולם
כשנותנים לי מינוס אני אומרת אם כבר, אז יאללה "בואו נגיע ל20 מינוסים" בשביל לצחוק על זה , ולא לקחת ללב מזה. תשתמשי בזה
כן ביוש
אל תפרשי גם ככה האתר הזה גיי כמו אווה בראון אל תתייחסי
תפרשי, אתר מזעזע
מה לעשות שיש פה הרבה ילדים בני 13 או פמיניסטיות שמנות שעושות מינוס לכולם
- ציינתי עובדה ולא העלבתי אף אחד נאמנים אז אין סיבה למחוק
- ציינתי עובדה ולא העלבתי אף אחד נאמנים אז אין סיבה למחוק
אין לך ממה להעלב, תהיה כמו נמר דרוזי
את לא צריכה לפרוש מהאתר כי אנשים לא מסכימים עם הדעה שלך
אנונימית
אל תפרשי. זה שאנשים לא מוכנים לקבל דעות של אחרים לא אומר שאת צריכה לשתוק. גם במציאות, לא תשמיעי את הקול שלך כי אנשים חושבים אחרת? ממש לא, תשמיעי ועוד איך ומי שלא מוכן לשמוע בעיה שלו שיקום וילך אז ככה גם לגבי הסטיפס
כאילו אם את רוצה גברת
אני זוכרת גם כתבתי שאלה כזו שנמאס לי שעושים דווקא לי מינוסים על תשובות ואז ענו לי ברוך שפטרנו מהאתר או אחד ששאל בת כמה אני ושאוי ואבוי שמזה אני נפגעת ונעלבת (ולא .) קיצר לא היה נעים בכלל..
ובסוף פשוט כשעושים לי מינוס על תגובה אני מחזירה את זה חזרה לעצמי ,מעלה פלוס כאילו וכל אחד והדעה שלו אני מנסה לזרום עם זה פשוט ולא להתמקד בזה שעשו לי מינוס
ודווקא בזמן האחרון עשו לי פלוסים על תשובות שאהבו את עוד תראי ככה זה באתר
ובסוף פשוט כשעושים לי מינוס על תגובה אני מחזירה את זה חזרה לעצמי ,מעלה פלוס כאילו וכל אחד והדעה שלו אני מנסה לזרום עם זה פשוט ולא להתמקד בזה שעשו לי מינוס
ודווקא בזמן האחרון עשו לי פלוסים על תשובות שאהבו את עוד תראי ככה זה באתר
אנונימית
אל תתיחסי זה באמת לא משנה תשימי ז*** זה לא מה שחשוב... אל תפרשיי!!!
חח גם אני מקבל מינוסים, אבל זה סבבה לא רואה את זה סיבה לפרוש מהאתר. בסוף גם באים אליי ואומרים שהם אוהבים את התשובות שלי. יש הרבה דעות באתר הזה
בסהכ מינוס
אותי כל המנגנון הזה ממש מצחיק. ומתמיה. למשל, אתמול היתה כאן שאלה על "ממתי אתם סופרים את תחילת הזוגיות שלכם?" עניתי שמהרגע בו עברנו לגור יחד, וקיבלתי מינוס. תהרגי אותי למה.
הרבה פעמים אני רואה שמישהו עשה לי מינוס, ועושה עוד אחד. זה נראה לי מצחיק.
הרבה פעמים אני רואה שמישהו עשה לי מינוס, ועושה עוד אחד. זה נראה לי מצחיק.
אל תדאגי גם לי יש מלא מינוסים אני חושבת שמי שעושה מינוס הוא בן אדם בלי חיים.
אלה הדעות שלנו ואם למישהו לא טוב אז יום טוב.
זה שאנחנו כותבים דעה זה אומר לפי דעה יותר צודקת (לדעתכם היא יותר צודקת ועל זה מגיע מינוס)
יש בני אדם מגעילים.
אין מה לעשות.
אלה הדעות שלנו ואם למישהו לא טוב אז יום טוב.
זה שאנחנו כותבים דעה זה אומר לפי דעה יותר צודקת (לדעתכם היא יותר צודקת ועל זה מגיע מינוס)
יש בני אדם מגעילים.
אין מה לעשות.
אה מה זאת לא סיבה לפרוש מהאתר אבל מה שבאלך
תקשיבי לגיטימי ממש שזה מבאס אותך אוקיי אבל כל אחד מקבל אחרת דעות ששונות משלו וכנראה שהרוב מקבלים ככה גם אני קיבלתי די הרבה מינוסים ואני די חדשה כאן אז הכל בסדר את תראי שאולי בעתיד זה ישתנה