9 תשובות
בושה.
אהבתי אותה עכשיו לא
היא דוחה. באמת שהיא הייתה האיידול שלי ואני ממש בכיתי שראיתי את מה שהיא העלתה לסטורי.
מזעזע
מזעזעת
חרא רצח
אוקיי אני מבינה שיש לה שירים גרועים אבל לא צריך לקחת כזה קשה
אנונימית
^ זה לא בגלל השירים
אנונימית
^ציניות):
אנונימית
באותו הנושא: