5 תשובות
כן, אני הייתי לוקח ולא הייתי אוכל הרבה , וירדתי במשקל.
שמחתי לעזור,
yolo
לא בטוח כי כשזה פג את נזכרת שאת רעבה ולא אכלת
חד משמעית כן
הבנתי שלא, כי ברגע שההשפעה פגה הרעב חוזר, ובענק. :)
כן
בימים הראשונים שלי הקאתי בגלל זה, פשוט תאכלי, זה יכול להרגיש מוזר.
אני לקחתי כדורים ומאז שהפסקתי אני גובההת והמשקל שלי מתאזן