2 תשובות
עדיף לך לקבוע תור מראש תבואי כמה דקות לפני תלכי לפקידה ותביאי לה תטופס ותגידי לה שאת צריכה חתימה זהו
לבד. זה חצי דקה החתימה עצמה. התור זה משהו אחר חח. ולא את צריכה נטו טופס ירוק ותז.