3 תשובות
הא חח xd או שעובדים עלי..
שואל השאלה:
יופי כי אני צריך לעלות 2 קילו כדי להיות במשקל התקין:)
יופי כי אני צריך לעלות 2 קילו כדי להיות במשקל התקין:)
הרבה.. אממ לא יודעת מקדונלדס זה ממש לא בריא