7 תשובות
לא מביך אז קנית פד מי ישמע כמה סודי זה גם אמא שלו קונה
לא מביך
שואל השאלה:
לא יודעת הוא נעץ בי מבטים ואבא שלו גם צעק עליי שהוא היה קודם בתור
איי איי מי ישמע אני קונה פקט פדים אחד למה הוא היה חייב לצעוק
לא יודעת הוא נעץ בי מבטים ואבא שלו גם צעק עליי שהוא היה קודם בתור
איי איי מי ישמע אני קונה פקט פדים אחד למה הוא היה חייב לצעוק
אנונימית
לא מביך
לדעתי זה פדיחה מצחיקה, ואומר לך דוגרי הוא כנראה יגיד לחברים שלו על המקרה, אבל אל תתייחסי
אנונימי
לא מביך כולנו מקבלות מחזור זה דבר טוב ולגיטימי
שואל השאלה:
אני מבינה אבל לא הייתה לא חברה או משהו? זה באמת מביך בנים?
אני מבינה אבל לא הייתה לא חברה או משהו? זה באמת מביך בנים?
אנונימית
באותו הנושא: