12 תשובות
גאונות
לא אהבתי את הגוש חר* קטן...
אנונימית
למה מי זאת נעמי שמר
זה ענקי...
זה ענקי...
שואל השאלה:
תודה על התגובות
אכן העלתם בי דמעות רבות
את תוכן ליבי אמרתי
ובתוך חרא של סוס חפרתי
אתם נהדרים
הלכתי לקטוף תמרים
נמסטה
תודה על התגובות
אכן העלתם בי דמעות רבות
את תוכן ליבי אמרתי
ובתוך חרא של סוס חפרתי
אתם נהדרים
הלכתי לקטוף תמרים
נמסטה
אנונימית
יצירה מלבלבת ביותר
אני בוכה כאן מרוב שזה מרגש
מאיפה מאיפה פתאום צצים כל השמאלנים האלה
זה אפילו לא הגיוני איך אפשר בכלל לטגן פיל
אין משהו מקסים ישר להלחין וליוטיוב!!
חייב בית שני לשיר המושלום הזה!!!!
אהבתי
שיר מלבב,
ואני אותו מאוד אוהב
הייתי ממליץ על יותר סדר,
אבל השיר עצמו לא רע, ובסדר
סה"כ מאוד נהניתי בקריאה,
והרחבת השיר והעלילה תהווה לי יותר שמחה
ואני אותו מאוד אוהב
הייתי ממליץ על יותר סדר,
אבל השיר עצמו לא רע, ובסדר
סה"כ מאוד נהניתי בקריאה,
והרחבת השיר והעלילה תהווה לי יותר שמחה
באותו הנושא: