8 תשובות
גם שלי תמיד הופך לצהוב. .
מצטרפת לשאלה
מצטרפת לשאלה
שימי דאודורנט גם באמצע היום
איכסס
קודם כל זה תקין וזה בסדר, שלא תחשבי אחרת. אני הייתי ממליצה לך לקנות דאורדורנט חזק ועמיד לאורך שעות היום. בנוסף, לקחת פד ולחתוך אותו כך שיתאים לגודל בית השחי, להדביק וככה למעשה להפחית מעבר זיעה לחולצה. יש עוד דרכים מן הסתם אבל זו אחלה דרך לדעתי.
שואל השאלה:
אני תמיד שמה דאורדורנט. אוף זה ממש מוזר
אני תמיד שמה דאורדורנט. אוף זה ממש מוזר
אנונימית
^^^מה איכס אנחנו ב נ ו ת
לא טוב לך?
יום טוב לך :)
לא טוב לך?
יום טוב לך :)
אל תגידי סליחה אנחנו בני אדם וזה בסדר ותקין...שימי דואודורטנט או שתדביקי פד לחולצה איפה שבתי השחי
אנונימית
דבר ראשון זה נורמלי לגמרי ותאמיני לי שלכולן יש
אני דואגת שיהיה מאוורר שם כאילו פותחת קצת את הידיים וזה כדי שלא יווצרו עיגולים, נמצאת במקומות ממוזגים, שמה מבשם גוף ודאורדוראנט במהלך היום
אני דואגת שיהיה מאוורר שם כאילו פותחת קצת את הידיים וזה כדי שלא יווצרו עיגולים, נמצאת במקומות ממוזגים, שמה מבשם גוף ודאורדוראנט במהלך היום
באותו הנושא: