17 תשובות
7+
xr
11 פרו קרע לי את הכיס
היה לי 8+
התקלקל לי לפני שבועיים אז החלפתי ל7+
אני לא רציתי את זה פשןט לא הייתה לי ברירה
התקלקל לי לפני שבועיים אז החלפתי ל7+
אני לא רציתי את זה פשןט לא הייתה לי ברירה
שואל השאלה:
7+ גם ממש טוב
7+ גם ממש טוב
אנונימית
8 פלוס אבל הרסתי לו את האמא אז עכשיו אני עם 6 פלוס
מחליפה ל11 בעזרת ה
מחליפה ל11 בעזרת ה
שואל השאלה:
sorry brother
איפה קנית? וכמה עלה?
sorry brother
איפה קנית? וכמה עלה?
אנונימית
בקניון הגדול בזו מובייל 5250 כן אכל אותי
בבסט מובייל
שואל השאלה:
מה-
זה יקר ממש
אני קונה אייפון 11 ב2854 שקל באילת
מה-
זה יקר ממש
אני קונה אייפון 11 ב2854 שקל באילת
אנונימית
כן אבל קניתי את בפרו בגלל המסך
שואל השאלה:
אהה אוקי
אני לא הייתי משלמת מחיר כזה על פלאפון
עם מחיר כזה הייתי טסה לחול
אהה אוקי
אני לא הייתי משלמת מחיר כזה על פלאפון
עם מחיר כזה הייתי טסה לחול
אנונימית
אני גם אבל את מכירה את זה שאת רוצה להתחדש ממש
הייתי עם 6 מקודם
6 חחחלחח לא התקלקל אז לא קניתי חדש
6 אנשים
באותו הנושא: