9 תשובות
אחלה מדינה, אנשים קרים
אוהב את האוכל שלהם ויש להם אחלה פארקים
הייתי ביפן שנה שעברה אני נורא רוצה לחזור לשם
ממש מגניב שם ויש שם מלא דברים לעשות או לקנות עם אתה ויב
שהם מייצרים את כל העולם בערך ובלעדיהם העולם היה נראה אחרת לגמרי
קראתי פעם ספר על גיישות והתעניינתי בתרבות שלהם אבל לא התעמקתי יותר מזה, חושב שיש להם תרבות מעניינת
הייתי אמורה לטוס לשם זה החלום שלי אבל אז באה הקורונה..
היי נארוטו
הם ממש לא מייצרים את כל העולם ^
יפן זה מקום מדהים במילה אחת
היפנים נראים טוב ולמה אין לי שיער כמו שלהם אא
חוץ מזה הם אנשים קרים ביישנים לא כל כך חברותיים וזה..
שואל השאלה:
חחח^^