9 תשובות
וואי איזה מעצבן שהוא שואל.
אל תעני הוא צריך לעלות על זה לבד
אל תעני הוא צריך לעלות על זה לבד
תעשי מה שמרגיש לך נכון
אנונימית
להגיד ברור , תמיד טוב לפתוח ולדבר מאשר להשאיר בבטן
אני במקומך הייתי עונה זה לא ממש יהרוס את הידידות, יש אנשים שפשוט לא מסתדרים בתור זוג אבל זה לא צריך להשפיע על הידידוץ
אל תגידי במפורט, תרמזי
אל תגידי במפורט, תרמזי
אל תגידי במפורט, תרמזי
תחפש בגוגל
אל תגידי תגידי פשוט מה שהיה היה וקרה ככה וזה קשור לרגשות לא למעשים