18 תשובות
תהיי קשובה בשיעורים, תנסי ללמוד הכי טוב שלך. יש מבחן בסוף המכינה.
אל תלך לזה
אני במופת כיתה י'
תהיה עד כיתה ט בכיתה רגילה ובמעבר למגמות(כלומר המעבר לכיתה י') תעבור למופת וככה לא תטחון את עצמך כל כך הרבה שנים.
אני כימיה ביולוגיה :)
אני במופת כיתה י'
תהיה עד כיתה ט בכיתה רגילה ובמעבר למגמות(כלומר המעבר לכיתה י') תעבור למופת וככה לא תטחון את עצמך כל כך הרבה שנים.
אני כימיה ביולוגיה :)
אתם מתכוונים למופת בצייטלין?
אנונימית
שואל השאלה:
כאילו כיתת מופת יש כיתה מדעית ויש כיתה רגילה
כאילו כיתת מופת יש כיתה מדעית ויש כיתה רגילה
אל תלכי
עדיף ללכת למדעית
עדיף ללכת למדעית
למה אתם אומרים לה לא ללכת?! אם היא רוצה מה הבעיה בזה?
זה כל כך מיותר המופת הזה.
סתם מוסיפים לכם לחץ. את יכולה להצליח יותר בכיתה רגילה.
סתם מוסיפים לכם לחץ. את יכולה להצליח יותר בכיתה רגילה.
אנונימית
שואל השאלה:
אני מבינה שזה הרבה לחץ אבל זאת הבחירה שלי אני בסך הכל ביקשתי טיפים לאיך לעבור את המכינה [תודה לכל הדואגים]
אני מבינה שזה הרבה לחץ אבל זאת הבחירה שלי אני בסך הכל ביקשתי טיפים לאיך לעבור את המכינה [תודה לכל הדואגים]
מופת זה לתלמידים שכבר נמצאים ברמת למידה מתקדמת, הם מבינים דברים יותר מהר מהתלמידים שנמצאים בכיתות רגילות, זה נותן יותר אופציה להתקדם בחומר ויותר כיף לשבת בשיעורים שכולם רוצים ללמוד.
אני נמצאת במופת כיתה ט' ואני נמצאת במסלול מואץ של מתמטיקה ונמצאת גם באוניברסיטה, ונכון שיש לחץ אבל לומדים להסתדר עם זה.
אם היא חושבת שהיא יכולה להצליח שתנסה, היא מקסימום יכולה לעבור למדעית אם היא תראה שהיא לא מסתדרת עם זה.
ואני אומרת מעכשיו, זה לחץ אדיר.
אני נמצאת במופת כיתה ט' ואני נמצאת במסלול מואץ של מתמטיקה ונמצאת גם באוניברסיטה, ונכון שיש לחץ אבל לומדים להסתדר עם זה.
אם היא חושבת שהיא יכולה להצליח שתנסה, היא מקסימום יכולה לעבור למדעית אם היא תראה שהיא לא מסתדרת עם זה.
ואני אומרת מעכשיו, זה לחץ אדיר.
^ זה לא יעזור לך בכלום בחיים.
אנונימית
^ אני עושה את זה בשביל עצמי, אני אוהבת להיות בכיתה הזאת ולעשות את הדברים האלה. זה לא כזה משנה לי אם זה לא יעזור.
שואל השאלה:
"small girl" תוכלי להביא לי עצות
"small girl" תוכלי להביא לי עצות
תלוי איזה עצות את צריכה, אם את צריכה עוד משהו את יכולה לפנות אליי בפרטי.
בעיקרון את צריכה לדעת למה את נכנסת, יהיה לך המון המון לחץ בכיתה הזאת אבל את יכולה ללמוד שם הרבה דברים שאת לא תלמדי בכיתות רגילות. אני ממליצה לך לשלב ספורט בין הלימודים כדי להפיג את המתח ואת הלחץ.
בעיקרון אם את צריכה עצות למכינה, תשתלבי עם ילדים כי את הולכת לבלות איתם שלוש שנים. וגם תלמדי ותנסי להבין כל מה שמסבירים לך שם, רק כי יש מבחן בסוף. אם לא היה מבחן אז לא היית צריכה כל כך להקשיב כי בכיתה ז' ילמדו אותך הכל מחדש גם ככה.
אם באמצע שנה את מרגישה שיש לך לחץ יותר מדי ואת לא יכולה לעמוד בזה יותר אני ממליצה לך לעבור למדעית.
בעיקרון את צריכה לדעת למה את נכנסת, יהיה לך המון המון לחץ בכיתה הזאת אבל את יכולה ללמוד שם הרבה דברים שאת לא תלמדי בכיתות רגילות. אני ממליצה לך לשלב ספורט בין הלימודים כדי להפיג את המתח ואת הלחץ.
בעיקרון אם את צריכה עצות למכינה, תשתלבי עם ילדים כי את הולכת לבלות איתם שלוש שנים. וגם תלמדי ותנסי להבין כל מה שמסבירים לך שם, רק כי יש מבחן בסוף. אם לא היה מבחן אז לא היית צריכה כל כך להקשיב כי בכיתה ז' ילמדו אותך הכל מחדש גם ככה.
אם באמצע שנה את מרגישה שיש לך לחץ יותר מדי ואת לא יכולה לעמוד בזה יותר אני ממליצה לך לעבור למדעית.
שואל השאלה:
פניתי עלייך בפרטי תוכלי להיכנס ולראות בבקשה
פניתי עלייך בפרטי תוכלי להיכנס ולראות בבקשה
^לא שלחת לי כלום, כנראה זה בגלל הבאג שיש באתר
שואל השאלה:
יש לך טלגרם? אם כן תוכלי לשלוח לי את שם המשתמש שלך
יש לך טלגרם? אם כן תוכלי לשלוח לי את שם המשתמש שלך
אל תיכנסי לזה, הייתי במכינה אבל לא עברתי ואני במדעית וזה כרגע בזבוז!
נותנים לי מלא מלא מלא משימות אין זמן לנשום זה לא שווה את זה.
זה במילא לא עוזר בכלום..
עדיף להיות בכיתה רגילה ולקבל מאיות וציונים טובים ולסיים את החטיבה עם ציונים טובים מאשר כאב ראש וציונים נמוכים.
אם את רוצה תלכי בכיתה י כמו שאמרו מעליי.
נותנים לי מלא מלא מלא משימות אין זמן לנשום זה לא שווה את זה.
זה במילא לא עוזר בכלום..
עדיף להיות בכיתה רגילה ולקבל מאיות וציונים טובים ולסיים את החטיבה עם ציונים טובים מאשר כאב ראש וציונים נמוכים.
אם את רוצה תלכי בכיתה י כמו שאמרו מעליי.
לי היה קליל האמת
שימי לב שחשוב גם לצליח חברתית כי כל מי שיהיה איתך בכיתה בסופו של דבר נמצא במכינה
שימי לב שחשוב גם לצליח חברתית כי כל מי שיהיה איתך בכיתה בסופו של דבר נמצא במכינה
באותו הנושא: