5 תשובות
כנראה שפה
שואל השאלה:
סיימתי ללמוד למדתי איפור . עכשיו אני ללא עבודה ..
סיימתי ללמוד למדתי איפור . עכשיו אני ללא עבודה ..
אנונימית
בכל רשת חברתית
אינסטגרם פייסבוק סטיפס קבוצות בווצאפ
אינסטגרם פייסבוק סטיפס קבוצות בווצאפ
תנסי לחזור לקשרים ישנים ודרכם להכיר עוד חברים
תלכי לחדר כושר
מקומות עבודה וכאלה
רק אל תשדרי שאת מחפשת חברים, תשדרי שהכל טוב ואווירה שמחה ורגועה מצדך, זה מקרב אנשים
בלי לחץ, יש תקופות כאלה ויש לך גם את המשפחה שלך
תלכי לחדר כושר
מקומות עבודה וכאלה
רק אל תשדרי שאת מחפשת חברים, תשדרי שהכל טוב ואווירה שמחה ורגועה מצדך, זה מקרב אנשים
בלי לחץ, יש תקופות כאלה ויש לך גם את המשפחה שלך
או פה או בעבודה חדשה שתעבדי בה למשל לחדש קשר ישן למשל להגיב על איזה סטורי של מישהו מוכר וזה יתגלגל לשיחה ואז פגישה עם חברים מהעבר
ואני גם בת 22 כמוך חח
ואני גם בת 22 כמוך חח
באותו הנושא: