5 תשובות
לכי תביני את הנאמנים באתר
איזה נאמן משועמם אמאלה, כולה סימן שאלה וכן זה מעצבן וזה גם הגיוני שיורידו על זה כי זאת לא שאלה בתכלס (שאלה מסתיימת בסימן שאלה, לכי תביני את הקטנוניות).
שואל השאלה:
זה לא באמת כל כך משנה הסימן שאלה זה רק הדגשה למי שלא מבין סוג של זה פשוט מסמן את זה כשאלה אבל זה לא משנה את השאלה
זה לא באמת כל כך משנה הסימן שאלה זה רק הדגשה למי שלא מבין סוג של זה פשוט מסמן את זה כשאלה אבל זה לא משנה את השאלה
שואל השאלה:
אבל זה מעצבן סתם למחוק לאנשים בגלל סימן שאלה גם כן
אבל זה מעצבן סתם למחוק לאנשים בגלל סימן שאלה גם כן
אולי מחקו כי אסור לדון על משתמשים
באותו הנושא: