6 תשובות
זו ההתנהגות שלה, זה האופי שלה.
אין לך מה לעשות עם זה כלכך..
וואי יש לי כזאת בכיתה איכ
זה מחרפן אותי
לא יודעת אם זה עוזר אני אישית יוצרת דמויות בסימס של אנשים שאני שונאת ואז מתעללת בהם זה משחרר
בכללי תתעלם ותוציא עצבים בסטיפס חח
שואל השאלה:
^^היא לא הייתה ככה בתחילת שנה אבל אחרי זה היא תפסה תחת והתחילה להתלהב אני פשוט לא סובל אנשים כאלה
אנונימי
היא כנראה מרגישה יותר בטוחה בעצמה. אל תהיי בחברתה, תהיי עם בנות אחרות
שואל השאלה:
אני בן ואני לא מתקרב אליה בכלל אבל היא מעצבנת והיא חושבת קרוס אליי אז אני עובר מקום והיא חיה בסדרה
אנונימי
סליחה, גם כל הכיתה שלי מלא בהמון ילדות זבל היום היה לנו מבחן... אז הייתה ילדה שפאקינג דיברה בטלפון באמצע המבחן והיא רבה עם המורה ולא רצתה לצאת וזה עיצבו אותי. זה ממש מעצבן אני יודעת איך זה מרגיש...