4 תשובות
שואל השאלה:
מה זה קבא?
אנונימית
את צריכה שיהיה לך קבא 52 ומעלה בשביל לצאת לקצונה
את צריכה לעשות תפקיד ואז אם הצבא רוצה ואת רוצה את יכולה לצאת לקצונה
לא יש כאן נאמנים הם אחראיים על האתר וצריך בדירוג אמינות 100 ואחרי שאתה כבר כמה שנים באתר ואז שולחים בקשה