12 תשובות
שואל השאלה:
זה לא לרוב נכון.. זה שיש כמה שוטרים כאלה לא הופך את כולם לכאלה
אנונימי
עשו ניסוי ואשכרה ראו שאם חברה אתיופים יושבים ביחד המשטרה ישר מגיעה ושואלת שאלות ואם יש לבנים אז אם אפילו לא עוצרים
לבני העדה האתיופית או שחורים בכללי יש חוויה לא כל כך נעימה מרשויות אכיפת החוק, אני לא מצדיקה אבל כל מה שקרה בתקופה האחרונה עם ג'ורג' פלויד ליבה את זה
אנונימית
שואל השאלה:
אז זה נראלך הגיוני שבן אדם עובר ברחוב וחוטף קללות רק כי הוא שוטר שאמור להגן עלינו? (וזה לא רק מאתיופים.. כי עכשיו מי ששונא ומקלל את השטרה הוא מגניב)
אנונימי
שואל השאלה:
אה.. אז אם יקרה לך משהו את לא תתקשרי למשטרה?
אנונימי
זה לא טרנד.
מה עובר עלייך?
כי זאת הרגשה מוזרה שיש מישהו שהוא רמה מעלייך רק בגלל שהוא שוטר.
שוטרים רבים עוברים על החוק והם לא מקבלים על זה שום דבר.
ליטרלי שוטר עשה לי חיפוש בתיק וזה לא חוקי.
ראיתי שוטר שחצה נתיב ובנתיב האנכי היה בחור עם מכונית שעבר קצת על מעבר החציה והמשטרה פשוט עשתה רוורס ונתנה לבחור דוח.

אני לא אומרת שכל השוטרים מנובלים. אבל יש לא מעט כאלו. אני לא חושבת שזה לגיטימי סתם לירוק על שוטרים מבלי רקע עלייהם אישית. אבל הניסוח ממש הכעיס אותי
זה נוראי
שואל השאלה:
^מעריך אותך
אנונימי
כי רוב השוטרים מנייא*ים כמו התפקיד חוץ ממ"גב שעושים עבודה פנטסטית
המשטרע הביאה את זה על עצמה.
אנונימית
כי יש סטיגמה אצל רוב האתיופים בארץ שהמשטרה נגדם תמיד שלרוב זה נכון
אין לי רעיון לכינוי
אני שם כסף שאם קורה לך משהו את לא מחייגת את רצה לשוטר כלשהו
בתור אתיופי אני יכול להגיד לך שבחיים לא קרה לי מקרה גזעני עם שוטר.
להפך .
אבל ברור שיש שוטרים גזענים אבל להכליל את כולם ככאלה אז מה ההבדל בין השוטרים האלה אלינו ?
יש ויש נמאס לי מצביעות של אנשים