4 תשובות
כן
1. היכנס/י לחשבון "shein" שלך.
2. מצא/י את ההזמנה בהזמנות שלי, לחץ/י על כפתור "החזרת פריט".
3. בחר/י את הפריטים שברצונך להחזיר, ציין/י את הסיבה ואשר/י.
4. בחר/י את שיטת ההחזרה, אנא מלא/י את הפריט(ים) שיוחזרו עם האריזה המקורית.
5. בחר/י חברת לוגיסטיקה ושלח/י את החבילה בדואר.

1. אם את/ה מקבל/ת פריטים פגומים/שגויים, אנא צור/צרי קשר עם הלקוח של "shein" שירות לעזרה בהקדם האפשרי.
2. פריטים שהוחזרו חייבים להיות לא בשימוש, עם האריזה המקורית. איננו מקבלים החזרות על פריטים שנלבשו, נפגעו, שוטפו או שונו בכל דרך.
3. לא ניתן להחזיר או להחליף את הפריטים הבאים: בגדי ים, הלבשה תחתונה, תכשיטים ואביזרים (למעט צעיפים, תיקים ושמיכות בנות ים).
4. הזמנות שנקנו ב 'לא ניתן להחזיר', 'מכירת בזק', לא ניתן להחזיר פריט קידום, כמו גם מתנות בחינם, לא ניתן להחזיר או להחליף.
5. אנו לא מקבלים פריטים שהוחזרו ושנשלחו בחזרה ללא בקשת טפסי החזרה נכונים.
6. איננו מציעים שירות לאיסוף (ftc) עבור החבילות שהוחזרו אלינו. ההחזרים יתבצעו על חשבונך.
7 . אנא הקפד/הקפידי לבדוק שוב את ההחזרים שלך לפני שאת/ה שולח/ת אותם. לא נהיה אחראים להחזרת פריטים שאינם של "shein".
הערה: אנא אל תשלח/י את ההחזרה שלך לכתובת שעל החבילה שלך. זו אינה כתובת ההחזרה שלנו והיא תשפיע על עיבוד ההחזרה שלך.

ההחזר שלך יונפק בארנק shein או בחשבון התשלום המקורי לפי בקשתך. את/ה יכול/ה להשתמש ביתרת הארנק שלך ברכישה הבאה שלך או למשוך את הכסף לחשבון התשלום המקורי שלך. לאחר הוצאת ההחזר שלך, תקבל/י דוא"ל לאישור.
הערה: דמי המשלוח והביטוח המקוריים אינם ניתנים להחזרה

בבקשה
שואל השאלה:
אין לי אופציה כזאת^
אנונימי