13 תשובות
אני רואה אותם הרבה בשכונה שלי הם פתחו שם עסק עם כל המשפחה של מכולת. אז אולי בגלל זה הם לא מוציאים כבר שירים.
שואל השאלה:
אוףף אני מתה על השירים שלהם
אוףף אני מתה על השירים שלהם
אנונימית
לא יודעת אני פחות מתה עליהם. זה כי אני לא שומעת מזרחית וכל זה , אבל מכבדת..
שלא הייתי מגדירה אותם זמרים
שואל השאלה:
למה לא מגדירה אותם כזמרים? חחח אז איך הם נקראים?
למה לא מגדירה אותם כזמרים? חחח אז איך הם נקראים?
אנונימית
אנשים שמתיימרים להיות זמרים...
תכלס אני מסכימה עם baby:) , כי הם רק מוציאים שירים , והקול שלהם הוא נחמד כזה אבל לא קול ענק..
שואל השאלה:
מהזה מתיימרים?
מהזה מתיימרים?
אנונימית
שואל השאלה:
צודקת שאין להם קול ענק
צודקת שאין להם קול ענק
אנונימית
מתיימרים זה רוצים להיות זמרים או מנסים להיות זמרים
אבל בלי קשר זה פשוט לא הולך להם...
אבל בלי קשר זה פשוט לא הולך להם...
שואל השאלה:
עאא אוקיי תודה
עאא אוקיי תודה
אנונימית
שהם אחלה בוזגלו
אין לי מושג.. אני לא שומעת שירים שלהם בכללי.. או בכלל בעברית.
באותו הנושא: