13 תשובות
אני רואה אותם הרבה בשכונה שלי הם פתחו שם עסק עם כל המשפחה של מכולת. אז אולי בגלל זה הם לא מוציאים כבר שירים.
שואל השאלה:
אוףף אני מתה על השירים שלהם
אנונימית
לא יודעת אני פחות מתה עליהם. זה כי אני לא שומעת מזרחית וכל זה , אבל מכבדת..
שלא הייתי מגדירה אותם זמרים
שואל השאלה:
למה לא מגדירה אותם כזמרים? חחח אז איך הם נקראים?
אנונימית
אנשים שמתיימרים להיות זמרים...
תכלס אני מסכימה עם baby:) , כי הם רק מוציאים שירים , והקול שלהם הוא נחמד כזה אבל לא קול ענק..
שואל השאלה:
מהזה מתיימרים?
אנונימית
שואל השאלה:
צודקת שאין להם קול ענק
אנונימית
מתיימרים זה רוצים להיות זמרים או מנסים להיות זמרים
אבל בלי קשר זה פשוט לא הולך להם...
שואל השאלה:
עאא אוקיי תודה
אנונימית
שהם אחלה בוזגלו
אין לי מושג.. אני לא שומעת שירים שלהם בכללי.. או בכלל בעברית.