2 תשובות
לא מוזר בכלל, שלח הודעה של היי ותפתח שיחה, ובהמשך השיחה תגיד לה מה קרה התרחקנו?
תנסה ליגרום לזה שתיפגשו "בטעות" ברחוב ותתחילו לדבר, ואז זה יהיה סבבה
אנונימי
באותו הנושא: