8 תשובות
לא מסוכן, אני נוסע מלא
הסיכויים להידבק הם בערך 0.00004 אבל כל אחד שנדבק מדגיל את הסיכויים ברבה
כן קצת מסוכן אבל צריך לשמור על הוראות משרד הבריאות.
להיות באוטובוס עם מסיכה, לא להתקרב לאנשים ולא לגעת יותר מדי בדברים.
להיות באוטובוס עם מסיכה, לא להתקרב לאנשים ולא לגעת יותר מדי בדברים.
והסיכוי למות אפסי
לא אבל זה לא קשור לסיכויים של למות כי אצלי ואצלך זה אפסי אבל של ההורים משפחה וזה זה סיכויים גבוהים יותר וצריך לחשוב גם על זה אבל באמת שבאוטובוסים לא כזה מפוצץ אז זה סביר
אני יודע, התכוונתי לצעירים
מאוד
קורונה\
קורונה\
אני נוסעת כל יום כי אני חייבת לבית ספר ורוב הפעמים אין הרבה אנשים
באותו הנושא: