התחברות
הרשמה
מתי אמרו שיהיה אפשר להתקהל 100 איש ?
5 ביוני 2020, 13:14
קורונה
תשובה אחת
כנראה שבזמן הקרוב זה לא יקרה כרגע
S
Scorpio infinito
באותו הנושא:
איך החתונה של אייל ודניאל תהיה מחר אם אסור להתקהל מעל 100 איש???
אתם חושבים שעד ה22.6 כבר יהיה אפשר להתקהל מעל 100 אנשים והמצב יהיה יותר טוב? פשוט יש לי נשף בתאריך הזה
אסור להתקהל יותר מ15 איש אז זה אומר שאי אפשר יותר ללכת לסרטים ומסעדות? מישהו יודע משהו בעניין?
לא הבנתי.. הודיעו שאפשר לצאת ולהתקהל?
בנתיים, מה הצפי בערך שכבר נוכל להתקהל 10 אנשים ?
עד כמה מותר להתקהל עכשיו?
איך יחגגו את ליל הסדר אם אסור להתקהל יותר מ10 אנשים?
איך הודיעו עכשיו שאסור להתקהל מעל 100 איש ויש בית ספר עכשיו? זה סותר את עצמו
יצאה הנחייה חדשה שאסור להתקהל עד ספטמבר זה נכון? זה אומר שיבטלו סופי את הנשף של שכבות יב?
לא הבנתי בוא נגיד וחוזרים לבית ספר, אז איך נחזור ונלמד אם אסור להתקהל ובכל כיתה יש איזה 30 ילד
אם נתניהו הצהיר לא להתקהל יותר מ100 איש