5 תשובות
גם אני לא אחותי
תתחילי עכשיו
תתחילי עכשיו
וואו
די גרוע :/
תתחילי ללמוד ובהצלחה :)
די גרוע :/
תתחילי ללמוד ובהצלחה :)
שואל השאלה:
^לול אין לי כןח
^לול אין לי כןח
אנונימית
יאללהה בואו נקים את עצמינו מהמיטה ונלמדד נסיים עם זה וזהו
זה תלוי כמה את טובה במתמטיקה ... אם את טובה ויודעת את החומר את תצליחי
באותו הנושא: