12 תשובות
זה כן מעלה
ממש מעלה
אם יש לו כסף והוא לא משוויץ ומראה שיש לו אז זה ממש מושך
זה מעלה, אני שונאת בכללי אנשים שמתחילים להשוויץ במה שיש להם ולהגיד היי את הקפוצון הזה קניתי ב200 שקל הוא מקורי! זה יותר אפילו מרגיז.
אין כמו אנשים שנשארים צנועים
משהו בין מעלה ללא מזיז
לא מעלה ולא מוריד
שואל השאלה:
אחלה
תודה לכן בנות יקרות
אנונימי
כן מאוד
מעלה מאוד
אבל מצד שני שלא ידבר על עצמו כאילו הוא לא שווה כלום.
כאילו בוא נגיד שהוא לא מתבייש במה שיש לו אבל מצד שני לא מספר על זה לכל אחד
שואל השאלה:
^כן זה מה שהתכוונתי אליו
תודה
אנונימי
כולם יגידו שכן. אבל בתכלס לא. אני ראיתי איך בבית ספר הבנים שהשוויצו, שהתנשאו, שהלכו עם האף בשמיים, מדברים בזלזול, היו סופר פופולריים