10 תשובות
בכיתה י לא למדנו כלום בקושי חח יא זה השיא
למרות שבגלל הקורונה לא למדנו יותר מדי
למרות שבגלל הקורונה לא למדנו יותר מדי
שואל השאלה:
במה זה הופך להיות יותר קשה שאומרים שבכיתה י מקבלים 100 אבל יא מקבלים נכשלים? כאילו אלגברה? גיאומטריה? טריגו? מה?
במה זה הופך להיות יותר קשה שאומרים שבכיתה י מקבלים 100 אבל יא מקבלים נכשלים? כאילו אלגברה? גיאומטריה? טריגו? מה?
אנונימית
מקבלים נכשלים כי יש עומס מבחנים, המבחנים לא ממשיכים להיות רגילים אלא כבר בנויים כמו בגרות משלושת הפרקים מכל הנושאים ואת גם מתחילה ללמוד סדרות ופונקציות טריגונומטריות
פשוט מתחילים ללמוד את הכל בצורה אינטנסיבית יותר וגם מתחילים לעשות מבחנים ברמות של בגרות כדי להכין אותך לבגרות. ב-י אין לחץ של בגרויות, לכן המבחנים לא קשים אבל ב-יא לעומת זאת כן יש לחץ ולכן הרמה עולה
כי הרמה עולה, ובכיתה יא כבר ניגשים לבגרות אז גם נהיה יותר לחוץ
כי אין מה להשוות כיתה י לכיתה יא זה בהרבה יותר קשה..
אני לא יודע אם יותר קשה, אבל כן מצטבר חומר וכך גם המבחנים בנויים. זה שיש נכשלים, זה יכול לנבוע מכמה סיבות, לא בהכרח בגלל זה שהם ביא: סידור זמן לא נכון, לא השקיעו ממש במקצוע ועוד. מבחינת גיאומטריה וטריגו זה פחות או יותר ברמה של כתה י, לא ממש יש הבדח ברמה, רק מצטבר יותר חומר כמו שכתבתי למעלה.
אנונימי
כי הרמה עולה כל שנה
כן, שנה שעברה בכיתה י קיבלתי ציונים ממש טובים והשנה אני רק נכשלת
כיתה יאז היא עליית מדרגה משמעותית במתמטיקה. מתווסף עוד יחסית הרבה חומר, ומבחנים מקבלים מבנה בגרות. השאלות בעצמן הופכות ליותר מתוחכמות ודורשות יותר מחשבה, בנחקר גאו וטריגו