4 תשובות
no idea
גם אני ככה
אנונימית
משונה.. זה אמור לשמח
אולי כי את לא באמת שמחה ואת לא מזדהה איתם אז הם עוד יותר מדגישים את זה שאת עצובה שאפילו שיר משמח ומקפיץ לא משמח אותך