13 תשובות
ידני. מי שיודע לנהוג על ידני, ידע לנהוג גם על אוטומטי. אבל לא להיפך.
כשאני שאלתי את השאלה הזו כולם ענו לי אוטומט, ויש לי טבע לעשות בדיוק ההיפך ממה שאומרים לי, והתחלתי ללמוד על ידני ואני באמת לא מתחרטת.
אומנם לימוד אוטומט יוצא יותר זול במצטבר, פחות שיעורים ופחות כאב ראש...
אבל אם כבר עושים רישיון, אז עד הסוף, וממש כדאי להשקיע בידני.
ידני לא יגביל אותך בעתיד.
אוטומט
מה צריך כאבי ראש
אנונימית
90 אחוז מהמכוניות הם אוטומט כבר
אנונימית
שואל השאלה:
בארץ ^..
אנונימית
נכון. באירופה, ברירת המחדל היא רכב ידני. בארצות הברית, לעומת זאת, ברירת המחדל היא מפלצת אוטומטית שזוללת דלק.
שואל השאלה:
תודה לכולם.. <3 מחר שיעור ראשון על ידני
אנונימית
בהצלחה!
בהצלחה אלופה !!!
תזכרי שאין ייאוש בעולם כלל, והכל יהיה מעולה
ידני, ככה תוכלי לסוע גם באוטומט וגם בידני
ידני חד משמעית.
שואל השאלה:
תודה רבה
אנונימית