7 תשובות
כלום לעומת כתה יא'
קליל לחלוטין, אני ביא כרגע ואני לגמרי מתגעגעת לי
אני גם הייתי ממש ממש בלחץ, אבל למזלי יצא לי להיות עם שתי חברות שלי באותה כיתה ופשוט אנשים בעצמם ניסו להתחבר איתנו ככה שזה לא היה כזה נורא ומפחיד כמו שחשבתי, עם הזמן פשוט מתרגלים גם להכל והלחץ יורד. בהצלחה3>
כיתה י הייתה מלאה בחוויות משמעותיות עבורי. כן כן, מבחינה לימודית את צריכה לבצע עבודות ומבחנים עבור ה-30 אחוז אבל חלק מבצעים בזוגות או בקבוצות וזה לא כזה נורא:-)
לא צריך להיות בלחץ, כיתה קלה סך הכל
^לא לכולם ..
אני עכשיו מסיימת את י וזו דווקא כיתה די סבבה קצת יותר לחוץ ורמה גבוהה מכיתה ט מן הסתם אבל בסהכ לא כזה נורא
באותו הנושא: