תשובה אחת
זה נראה לי בסדר, הרי יש לא מעט מפיקי על שלא למדו מלודיה בכלל.
אבל אני במקומך כן הייתי לומד, תנסה ללכת למורה שמלמד כלי נגינה כלשהוא ושאל האם הוא יכול ללמד תיאוריה מוזיקלית.
זה בהחלט יעלה את הרמה שלך.