14 תשובות
אני
את מוזמנת לבוא לפרטח
בטח, אצלי. כל מה שאת צריכה אני פה בשבילך (:
כן(:
מוזמנת
מוזמנת לפרוק אצלי
כן :) כל מה שאת צריכה
כן מוזמנת❤
בשמחה מוזמנת אליי (:
היי אנונימית,
אני קוראת את הודעתך באיחור קל, אך עדיין חשוב לי לתת לך מענה... נשמע שהוצפת, ואולי עדיין את מוצפת, בגל של קושי, ויתכן שהרגשת כאילו יבלע אותך אם לא תפרקי אותו

קיבלת כל כך הרבה תמיכה פה והצעות לשיחה וזה מחמם את הלב ואולי כבר מצאת הקלה, אבל אם יש עוד צורך את מוזמנת לשוחח איתנו - מתנדבי עמותת סה"ר, סיוע והקשבה ברשת, בצ'אט האנונימי שאנחנו מפעילים על ידי מתנדבים נוכל להציע לך אוזן קשבת וכתף תומכת במרחב מכיל ללא שיפוט, ובתקווה דרך להקל עלייך...

מוזמנת כשתצטרכי,
שלך,
מתנדבת סה"ר