6 תשובות
אוי , אני מבינה מה עשית..
יש לך אייפון? אם כן אני חושבת שאני יודעת מה עושים אבל לא בטוחה אם זה עובד
יש לך אייפון? אם כן אני חושבת שאני יודעת מה עושים אבל לא בטוחה אם זה עובד
שואל השאלה:
כן תעזרי ליי
כן תעזרי ליי
אנונימית
תשלחי לי הודעה רגע אני אנסה להסביר לך
אבל אם את מעדיפה להישאר אנונימית אני אכתוב פה
שואל השאלה:
שלחתי לך הודעה
שלחתי לך הודעה
אנונימית
רגעע גם לי זה ככה תכתבו פה בבקשהההה
באותו הנושא: