תשובה אחת
אל תעשי החלקה רק בגלל חודשיים שהוא קצת נפוח.
שאת רואה שהוא מתחיל להתנפח קצת תעשי קוקו נמוך או צמה לכמה דקות זה בדרך כלל מוריד נפיחות (לי לפחות)
שאת רואה שהוא מתחיל להתנפח קצת תעשי קוקו נמוך או צמה לכמה דקות זה בדרך כלל מוריד נפיחות (לי לפחות)
באותו הנושא: