התחברות הרשמה

השיער שלי הקיץ באמת מזעזע לא משנה מה אני יעשה לו הוא גלי ונפוח רצחחח כבר מלא פעמים ניסיתי לשים רק שמפו ולא לחפוך יומים

אני באמת לא יודעת מה לעשות בחורף הוא ממש משולם שמתי את כל הקרמים שיש ועדיין זה זוועה אני לא יודעת מה לשעות כי לדעתי זה בגלל הלחות אני מתלבטת עם לעשות החלקה כי זה באמת מציק לי ואני לא שלמה עם עצמי בגלל איך שהשיער שלי נראה הוא גלי ונפוח וממש מוחשמל איזה החלקה או משהו להחזיר לשיער יעשה לי טוב ויפתור לי את
הבעיות אני אומרת השיער שלי נראה ממש נורא ואני מתביישת בו ואני לא רוצה משהו חזק
7 ביוני 2020, 00:59
שיער נפוחשיער גליהחלקת שיערשיער יבששיער חלק    
תשובה אחת
אל תעשי החלקה רק בגלל חודשיים שהוא קצת נפוח.
שאת רואה שהוא מתחיל להתנפח קצת תעשי קוקו נמוך או צמה לכמה דקות זה בדרך כלל מוריד נפיחות (לי לפחות)
~
~SHHH~
באותו הנושא:
השיער שלי מנשיר בכמויות מזעזעות, למה?
תרמתי את השיער ויצא מזעזע
צבעתי את השיער ויצא מזעזע
השיער שלי מזעזע מזעזע כבר שנה וחצי אני כל בוקר מתעסקת בו שיראה נורמלי, הוא מיובש ברמות
אני חירשת או שזה פשוט באמת מזעזע?
השיער שלי מזעזע
השיער שלי מזעזע
אני בוכה את חיי צבעתי את השיער וזה מזעזע מה לעשות???
יצא שטסתי השנה(שנת לימודים, לא 2018) 5 פעמים, ואני טסה לקראת הקיץ עוד 3 פעמים.
אם אני באמת יפה והכול אבל רק יש לי שיניים מזעזעות יכולים לקחת אותי לדגמן?
זה באמת נכון שעונת הקיץ הקרובה תימשך כחצי שנה?