6 תשובות
שזה כבר מיותר, שופטים את הרוצח
הסיבה שהם מפגינים נכונה וחשובה.
אבל יש הפגנות שהם מגזימים.
אבל יש הפגנות שהם מגזימים.
יש הפגנה ויש הגזמה
זה הגזמה
זה הגזמה
שהם ממש מגזימים
יש להפגין ויש להגזים וזאת כבר הגזמה
הם סתם גורמים לעצמם יותר שנאה כשהם הורסים ובוזזים חנויות
הם סתם גורמים לעצמם יותר שנאה כשהם הורסים ובוזזים חנויות
שהם עושים את זה ובצדק !
כל אלו אומרים שהם לקחו את זה רחוק וזה מוגזם .
מה וזה לא מוגזם להרוג סתם אנשיח כלל שהם שחורים.
זה מוגזם!
הם בדיוק כמונו מספיק כבר! מה גזענות אלוהים
כל אלו אומרים שהם לקחו את זה רחוק וזה מוגזם .
מה וזה לא מוגזם להרוג סתם אנשיח כלל שהם שחורים.
זה מוגזם!
הם בדיוק כמונו מספיק כבר! מה גזענות אלוהים
באותו הנושא: