התחברות
הרשמה
נפלתי על האגודל לפני חודשיים אחרי שקמתי מנדנדה.
יש לי כנראה נקע וכאב ספציפי לא עבר לי עדיין - לא הלכתי להיבדק עדיין. מישהו יודע למה זה לא עבר?
7 ביוני 2020, 01:37
אצבעות
תשובה אחת
אולי כדאי שתלך לראות איש מקצוע(:
-
-Rosemary-
באותו הנושא:
לפני חודשיים נפלתי על הגב - הלכתי לבית חולים עשו לי צילום ו..
אני והאקס שלי נפרדנו בערך לפני חודשיים, אחרי חודש יצרתי איתו קשר וקרה שחזרנו לדבר ..
תקשיבו עשיתי סיאנס עם חברה סתם בצחוק לפני חודשיים בערך ומאז אני מרגישה שמישהו עוקב אחרי
מתי ביוץ מתרחש? לפני או אחרי המחזור החודשי?
חבר שלי ואני נפרדנו לפני חודשיים אחרי שנתיים וחצי ביחד
אני והאקס שלי נפרדנו לפני חודשיים, פתאום עכשיו אחרי חודשיים הוא עושה לי לייק על 2 תמונות.. מה זה אומר?
אני וחבר שלי חזרנו לפניי יומיים אחרי פרידה של 4 חודשיים.
לפני חודשיים הגעתי לבסיס אחרי הטירונות והקורס ואני ממש לא מרוצה
אם עשיתי עגילים לפני חודשיים ואני אוריד אותם עכשיו, אחרי כמה זמן החורים יסתמו?
עשו לי עירויי לפני חודשיים והסירו אותו לפני חודשיים, זה אמור לכאוב לי עדיין?
לפני כמה דקות סגרתי בטעות את השער ברזל של הבצפר על האגודל