20 תשובות
מה את צריכה לכתוב במייל ?
אנונימי
שואל השאלה:
אני צריכה לכתוב שאני רוצה להקדים את הגיוס והסיבות שלי אבל אין לי ממש סיבות פשוט נמאס לי לחכות הייתי צריכה להתגייס במרץ דחו לי ליולי ועכשיו דחו לי לאוגוסט
אני צריכה לכתוב שאני רוצה להקדים את הגיוס והסיבות שלי אבל אין לי ממש סיבות פשוט נמאס לי לחכות הייתי צריכה להתגייס במרץ דחו לי ליולי ועכשיו דחו לי לאוגוסט
אנונימית
שואל השאלה:
היא אמרה לי גם שיכולים לדחות לי עוד פעם אחרכך
היא אמרה לי גם שיכולים לדחות לי עוד פעם אחרכך
אנונימית
למה דחו לך לאוגוסט סתם שאלה? ולאיזה תאריך היית ביולי?
אנונימית
וואי תאמיני לי שזה סיוט איתם
שואל השאלה:
הם אמרו שאין סיבה לדחייה שזה פשוט קורה
הם אמרו שאין סיבה לדחייה שזה פשוט קורה
אנונימית
שואל השאלה:
אני בקשר עם 15 אנשים בגילי שהתגייסו בתאריך שהציבו אותם פעם ראשונה אז לא זה לא קורה לכולם
אני בקשר עם 15 אנשים בגילי שהתגייסו בתאריך שהציבו אותם פעם ראשונה אז לא זה לא קורה לכולם
אנונימית
גם לי זה קרה. ממרץ דחו לאפריל, מאפריל דחו ליולי ועכשיו דחו לי לספטמבר
אנונימית
את קרבית?
שואל השאלה:
לא אני צריכה תירונות תומכות זה אומר שאין לי תפקיד עד שאני מסיימת תירונות
לא אני צריכה תירונות תומכות זה אומר שאין לי תפקיד עד שאני מסיימת תירונות
אנונימית
מה הסיבה?
כעיקרון תתחילי ב:
מיטב שלום,
הנדון: דחיית גיוס בשל _ (סיבה)
אחכ תסבירי למה ותוסיפי הוכחות לסיבה שלך
אודה לתשובתכם
_ (שם)
כעיקרון תתחילי ב:
מיטב שלום,
הנדון: דחיית גיוס בשל _ (סיבה)
אחכ תסבירי למה ותוסיפי הוכחות לסיבה שלך
אודה לתשובתכם
_ (שם)
אהה את רוצה להקדים
כעיקרון אני שמעתי על מישהי שאמרה שיש לה ממש מוטיבציה וזה והקדימו לה אז אולי זה יעזור
כעיקרון אני שמעתי על מישהי שאמרה שיש לה ממש מוטיבציה וזה והקדימו לה אז אולי זה יעזור
תכתוב בשפה גבוה עם נימוקים התחלה וסוף
אולי תגידי שאת רוצה להתחיל את הלימודים לתואר וזה כמה שיותר מהר? נגיד אם זה לימודי רפואה אז זה ממש קריטי
אנונימית
אמאלה איך דחית? הלוואי עליי לדחות
גם לי זה קרה..ועכשיו אני בן 18 ותקוע בלי צו ראשון.
זה פשוט נראה כאילו הם לא רוצים לגייס אותי חחח
זה פשוט נראה כאילו הם לא רוצים לגייס אותי חחח
אנונימי
בנושא את יכולה לכתוב "שינוי במועד הגיוס" או "בקשה להקדמת הגיוס"
מיט"ב שלום,
אני מבקשת להקדים את תאריך הגיוס שלי, שהיה מיועד למרץ ונדחה כבר פעמיים, תחילה ליולי, ועכשיו לאוגוסט.
נמאסו עלי (או- ממש מקשים עלי) ההמתנה והשינויים במועד, ואודה לכם מאוד אם תוכלו להקדים את תאריך הגיוס שלי כך שאוכל לחכות פחות זמן, או לפחות לא לדחות אותו בפעם השלישית.
בנוסף, אם יש סיבה לשינויים הרבים אשמח לדעת מהי, ואם יש צורך ממשי בדחיה נוספת אשמח לעדכון. אני באמת מבולבלת ולא יודעת מה עומד מאחורי כל העניין.
תודה רבה ושבוע טוב,
(שמך)
תשני את זה לפי מה שיותר ופחות מתאים לך
מיט"ב שלום,
אני מבקשת להקדים את תאריך הגיוס שלי, שהיה מיועד למרץ ונדחה כבר פעמיים, תחילה ליולי, ועכשיו לאוגוסט.
נמאסו עלי (או- ממש מקשים עלי) ההמתנה והשינויים במועד, ואודה לכם מאוד אם תוכלו להקדים את תאריך הגיוס שלי כך שאוכל לחכות פחות זמן, או לפחות לא לדחות אותו בפעם השלישית.
בנוסף, אם יש סיבה לשינויים הרבים אשמח לדעת מהי, ואם יש צורך ממשי בדחיה נוספת אשמח לעדכון. אני באמת מבולבלת ולא יודעת מה עומד מאחורי כל העניין.
תודה רבה ושבוע טוב,
(שמך)
תשני את זה לפי מה שיותר ופחות מתאים לך
אנונימית
תחכי לשיבוץ הסופי זה ממש ממש עכשיו . השיבוצים הם ממחר עד חמישי הזה .. אם זה לא ישתנה תעתבי להם מכתב . לפי מה שאני הבנתי עד שאת לא מקבלת שיבוץ הכל משנה כל הזמן
שואל השאלה:
עוד פעם אין לי שיבוץ אני עושה טירונות תומכת מה שאומר שבסוף הטירונות משבצים אותי
עוד פעם אין לי שיבוץ אני עושה טירונות תומכת מה שאומר שבסוף הטירונות משבצים אותי
אנונימית
חחח צהל אין לדעת
באותו הנושא: