3 תשובות
שואל השאלה:
קוראים לו שוג
ואני לא צריכה אותו בספוטיפיי, יש לי אפל מיוזיק
קוראים לו שוג
ואני לא צריכה אותו בספוטיפיי, יש לי אפל מיוזיק
אנונימית
תורידי את השיר דרך המחשב
נסי לחפש אותו דרך גוגל
באותו הנושא: