7 תשובות
את רוצה את זה מאוד וזה יכאב לשניה, זה לא מסוכן וזה למטרה טובה, את תיהי מאוד מרוצה מזה אחר כך!
לומר מו והכל יעבור כשאחרי שאמרת מו הפכת לשור
מה מטרה טובה לשים עגיל כמו פרה זה מטרה טובה רוצה עצה ? תרדי מזה את לא פרה
אנונימי
מה הקשר זה יפה אם היא אוהבת את זה אז למה לא?
למה להוריד אנשים כל הזמן?
שואל השאלה:
תפזרו קצת אהבה שאלתי שאלה פשוטה לא כל דבר צריך לגרור שנאה מעריכה את אלה שענו בצורה נעימה!
שואל השאלה:
וכל אחד וההחלטות שלו בחיים אם אני אוהבת את זה אני אעשה את זה וזה סהכ עגיל גם יום אחרי שאני עושה אותו אני יכולה להוריד הכל תלוי באיך ש*אני* ארגיש לגביו ולא מה שאחרים חושבים